平常心

我知道,今后的我,得面对很多挑战。

我不怕。不管结果怎样,我都会平常心去对待。更难得的是,我会嬉皮笑脸去应付你们。

加油。

Comments

wheiyi said…
其实,在你决定拿下这个职位时,我有点担心你会压力大到崩了。毕竟你现在的课业也不简单。无论如何,加油吧!因为,你ok咯.呵呵
易祖翎 said…
don't force urself too much... friend...

there is nothing i can say... i don wanna say wnat "i believe you can" or what coz all this will make u too stress...

then i will try to always be there if u want to... i mean, out of my practicum time...><

Popular posts from this blog

知足

卢广仲style写诗

给朋友的一封信